Vaste telefonie

Managed Voice (VoIP) biedt vaste telefoonoplossingen voor elke organisatie: van kleine ondernemingen tot bedrijven met meer dan duizend medewerkers. 24Connect zorgt voor een professionele implementatie.

Geen dure telefooncentrales, ingewikkelde onderhoudscontracten en centrale telefonieapparatuur binnen uw organisatie. Met Managed Voice beschikt u over een betrouwbare en innovatieve telefooncentrale, die 24/7 waakt over al uw telefoondiensten. Het staat ook bekend als VoIP, Voice Over IP, en maakt gebruik van het internet in plaats van het traditionele telefoonnetwerk.

Voordelen van Managed Voice

Met Managed Voice behoudt u alle telefoonnummers, bespaart u op gesprekskosten en heeft u nooit onder- of overcapaciteit. Medewerkers kunnen onderling gratis bellen en zijn altijd – ongeacht hun werklocatie – bereikbaar op hetzelfde nummer. Ook is het mogelijk om via PC, iPad/tablet of laptop te telefoneren. De dienst is eenvoudig aan te sluiten op Outlook, ERP- en CRM systemen. U neemt Managed Voice per gebruiker af (per maand) en verbindt zonder moeite meerdere vestigingen aan elkaar.

Managed UC

Wilt u op een efficiënte manier intern communiceren? De Managed UC software maakt het mogelijk om - via een device naar keuze - alle vormen van communicatie toe te passen binnen uw organisatie: telefonie, video en chat. Medewerkers werken plaats- en tijdonafhankelijk en krijgen de vrijheid om te communiceren zoals zij dat willen. Daarnaast ziet u meteen of iemand beschikbaar of bijvoorbeeld in gesprek is.

Managed Voice biedt overzicht, maakt de samenwerking tussen uw medewerkers gemakkelijk en zorgt voor een optimale bereikbaarheid!

Meer weten? Wij vertellen u graag meer!