21 januari 2015

Yes Telecom en Mobile Service bundelen hun krachten

Yes Telecom, zelfstandige dochteronderneming van KPN, heeft Mobile Service overgenomen. Met de acquisitie van Mobile Service versterkt Yes Telecom zijn positie in de MKB markt en de relatie met resellers. Mobile Service is een zelfstandige en klantgerichte mobile service provider volledig gefocust op de zakelijke markt via het netwerk van KPN, met daarbij uitsluitend een samenwerking met Telecom resellers. Naast een landelijke dekking is het zeer sterk vertegenwoordigd in het Noorden en Oosten van Nederland. Onder de merknaam Yes Telecom zullen de providers aan de verdere uitbouw van haar zakelijke klantportfolio werken.

“Wij zijn zeer verheugd de krachten te bundelen met Mobile Service. De positie die Mobile Service met haar formule heeft opgebouwd sinds 2003, zullen we blijven koesteren en voortzetten. De vestiging in Hengelo zal om deze reden dan ook aanblijven voor volledige ondersteuning van dealers en klanten. Vooral in het Noorden en Oosten van het land biedt de overname voor Yes Telecom een versteviging in het dealerkanaal. Onder de merknaam Yes Telecom zullen we aan de verdere uitbouw van ons zakelijke klantportfolio werken”, aldus Lothar Steegstra, Algemeen Directeur Yes Telecom.
 
Rene Hesselink Algemeen Directeur Mobile Service voegt daaraan toe; “evenals Mobile Service gelooft Yes Telecom ook voor meer dan 100% in de marktbewerking met resellers, die lokaal het gezicht en het aanspreekpunt zijn voor de klant. Met twee locaties met een gezamenlijk bereik van meer dan 300 unieke Business Partners in Nederland, kan de combinatie van Yes Telecom en Mobile Services bestaande en nieuwe klanten de beste service bieden”.
 
Dealers, klanten, en gebruikers zullen naast persoonlijke service en klantgerichte ondersteuning profiteren van de verdere intensivering in de samenwerking. Hierdoor kunnen bijvoorbeeld vernieuwende productcombinaties, waar mogelijk, nóg krachtiger en sneller geïntroduceerd worden in de markt.
 
Yes Telecom en Mobile Service lijken op elkaar in werkwijze, klantbenadering en focus. Beide organisaties zijn zeer betrokken bij ondernemend Nederland en bieden dan ook maatwerk-oplossingen die passen bij het MKB via het kwaliteitsnetwerk van KPN. De klant wordt een onderscheidend hoog service niveau geboden door persoonlijk contact, flexibiliteit in het bieden van (maatwerk)oplossingen en gratis servicetools om o.a. kosten te analyseren.

Meer weten? Wij vertellen u graag meer!